Sport

Zgrabna sylwetka na lato – jędrne pośladki

Zgrabna sylwetka na lato – jędrne pośladki

Chcesz mieć piękną i zgrabną figurę na lato? Chcesz, aby twoje pośladki wyglądały imponująco? Rozpocznij trening najpóźniej w marcu, ponieważ wyrzeźbienie pięknego ciała nie trwa kilka dni! Zestaw kilku ćwiczeń wykonywanych trzy razy w tygodniu po kilka minut sprawi, że do lata uzyskasz piękne pośladki.

Najprostszym ćwiczeniem na mięśnie pośladków jest półprzysiad i chodzenie na ugiętych nogach w kolanach do boku. Kilka kroków w prawą stronę i kilka kroków w lewą stronę. Pamiętać należy o postawie z wyprostowanymi plecami i lekko wypiętymi pośladkami ku tyłowi. Dwie minuty takie spaceru w zupełności wystarczą, aby rozgrzać mięśnie. Następne ćwiczenie odbywać się będzie w pozycji leżącej. Leżąc na baczność, należy przysunąć stopy do pośladków na odległość trzydziestu centymetrów. Pewnymi energicznym ruchem spinamy pośladki i unosimy biodra do góry, a następnie wykonujemy szybki ruch powrotny, ale z uwagą, aby nie uderzyć o podłoże. Następne dwie minuty stanowczą wzmocnią mięśnie pośladkowe i pośrednio brzuch. Trzecim ćwiczenie godnym polecenia jest wyrzut nogi do boku lub do tyłu. Klękamy i podpieramy sylwetkę ku przodowi na wyprostowany rękach. Kolana są zgięte pod kątem dziewięćdziesięciu stopni. Unosimy prawą nogę do boku, aż zrówna się z biodrem i wracamy do pozycji wyjściowej lub wyciągamy nogę ku tyłowi, aż uzyskamy wyprost i wracamy do pozycji wyjściowej. Po ok. dziesięciu powtórzeniach ćwiczenie powtarzamy lewą nogą. Liczymy między ćwiczeniami ok. 2 minuty odpoczynku. Całość będzie trwać dziesięć minut na dzień w cyklach co dwa dni. Odpoczynek jest bardzo ważny, ponieważ pozwala się zregenerować mięśniom.
Proponowany zestaw ćwiczeń powinien w ciągu 3 miesięcy ujędrnić pośladki.

Post Comment